محتوا دادن به وب سایت فروشگاهی

می خواهیم نکات با اهمیت در محتوا دادن به یک وب وب سایت فروشگاه آنلاین را با مرور کنیم.

%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7%DB%8C %D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87 %D8%B3%D8%A7%D8%B2 محتوا دادن به وب سایت فروشگاهی
فروشگاه ساز

باید بگویم محتوا از ارزش بسیار بالایی برخوردار است می تواند فروش شما را متحول نماید .بسياري از وب سایت ها سعی می کنند با داشتن وسائل های چند رسانه ای بتوانند محتوای خود را هر چه خوب به کاربر منتقل نماید .

امروزه محتوا از طریق تصویر ، متن ویدیو صدا و…. انتقال می یابد .

شما باید از این وسائل ها به بهترین نحو مصرف بکنید تا بتوانید این سری بسیار با اهمیت از راه اندازی وادامه حیات وب سایت را به بهتر ی پشت سر بگذارید .

فرض بکنید شما تمام مراحل را طی کرده اید مشغول تبلیغات هستید . تبلیغات هزینه بر است هر کاربری که رویْ به وب وبسایت شما می آورد سرمایه بسیار فوق العاده است که شما باید از او حفاظت بکنید . تا مبادا تعرفه تبلیغات شما از بین برود . همچنین هرگز از وسائل های جادویی محتوا غافل نشوید .

در اینجا من فقط به گفتن نکات با اهمیت برای داشتن محتوا سود بردن از این محتوا اشااره می کنم .

ساختار وب سایت شما

اول از همه وب سایت شما باید به گونه ای باشد که کاربر پسند باشد یعنی کاربر به خوب ی بفهمد الان در کجای وب وب سایت شما قرار دارد چه چیز هایی در قبل و بعد صفحه جاری است . اگر این امکان که باید از طریق طراحان فروشگاه ساز شما حاصل شود، به خوب ی پیاده سازی نشده باشد محتوای شما هر چقدر که بهتر باشد کاربر وب سایت شما را ترک خواد کرد .یعنی وب وب سایت شما وب سایت قابل فهم باشد کاربر به بهتر ی موقعیت نسبت به وب سایت را درک نماید .

وبتواند هدف خود را در وب سایت شما پیدا نماید از آن مصرف نماید .

معرفی محصول

معرفی کالاها باید دارای خصوصیات خاصی باشد به عنوان مثال جدولی برای معرفی خصوصیات ی محصول قرار بدهید حاوی : وزن، جنس تهیه کشور گارانتی، رنگ ، …. و تمام خصوصیات ی که مشتری برای خرید از راه دور به آنها نیاز دارد . تمام خصوصیات محصول باید کاملا به روز باشد به عنوان مثال : موجودی و عدم موجودی همچنین قیمت چنانچه همواره به روز نباشد شما مشتریان خود را از دست خواهید داد .

تنظیم شیوه گفتار

هرچه بیشتر به معرفی خصوصیات محصول به صورت صادقانه بپردازید بهتر است تا این که از کلمه هایی نظیر : بهترین ، رویایی ، خارق العاده مصرف بکنید . همچنین گفتار صادقانه باعث کسب اعتماد مشتری می شود . اگر محصولتان دارای ويژگی بدی است . شما ابتدا با بیان محاسن پس با بیان کردن معایب اعتماد مشتری را جلب بکنید .

استفاده هرچه بیشتر از عکس های واقعی . منظور از عکس های واقعی، عکسهایی است که خودتان از محصول گرفته اید نه این که در اینترنت جستجو کرده باشید عکسهایی از ان محصول به دست اورده باشید . چون در اکثر مسائل این گونه عکس های فرق های جزیی با کالای شما دارند و این نارضایتی مشتری را در بر خواهد داشت.

همچنین سعی بکنید محصول را همانظور که در واقع یت هست به مشتری نشان دهید . به عنوان مثال وقت ی شما یک تصویر از کالای خود می گیرید چنانچه این عکس از نزدیک تهیه شود، مشتری وب سایت شما اندازه ان را بزرگتر از آنچه که هست درک خواهید کرد. پس خوبتر است با نوشتن اندازه در تصویر یا قرار دان کالا در کنار جسم که تمام اندازه آن را می دانند . اندازه واقعی را به ذهن کاربر انقال دهید. کبریت یک نمونه جسمی است که تمام اندازه آن را می دانند!

مصرف از ابزراهای محتوایی – ( رسانه )

هرگز وسائل هایی نظیر : شبکه های اجتماعی ، خبرنامه ، آر اس اس – را فراموش نکنید. این وسائل ها باعث می شوند کاربران شما از مطالب و اطلاعیه های شما با خـبر شوند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید vps خرید vps ارزان خرید سرور مجازی خرید سرور مجازی ارزان خرید وی پی اس خرید وی پی اس ارزان خرید فیلترشکن خرید vpn خرید vpn ارزان خرید vpn خرید vpn
سوپروب close
خرید بک لینک